Корзина
343 отзыва
Инструкция по эксплуатации компрессора FIAC AB 50 (100)-335
Контакты
Sadovod.in.ua
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38095410-94-60Vodafone (МТС)
+38068408-28-68Киевстар
+38093408-28-68Lifecell
УкраинаДнепропетровская областьНикопольул. Шевченко, 21253200
sadovod.in.ua
Карта

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Инструкция по эксплуатации компрессора FIAC AB 50 (100)-335

Инструкция по эксплуатации компрессора FIAC AB 50 (100)-335

Данная инструкция по эксплуатации позволит Вам ознакомиться с основными особенностями настройки и дальнейшего использования воздушного компрессора FIAC AB 50 (100)-335. Перед использованием компрессора, внимательно ознакомьтесь с инструкцией, чтобы избежать поломок. На протяжении всего срока эксплуатации компрессора сохраняйте инструкцию в надежном месте. Инструкция представлена на украинском языке.

 

   ПОВІТРЯНИЙ КОМПРЕСОР

                ІНСТРУКЦІЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ

                                          AB 50(100) - 335

ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ ОЗНАЙОМТЕСЬ З ДАНОЮ ІНСТРУКЦІЄЮ

                                                 ЗМІСТ

1. КОРОТКИЙ ОПИС

2. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

3. ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ

4. ПІДГОТОВКА ДО ЗАПУСКУ

5. РОБОТА Й РЕГУЛЮВАННЯ

6. ОБЕРЕЖНІСТЬ

7. ОБСЛУГОВУВАННЯ

8. НЕСПРАВНОСТІ Й РЕМОНТ

 

1. КОРОТКИЙ ОПИС

Цей повітряний компресор має сучасний дизайн і відмінну якість виготовлення. Маючи переваги завдяки своїй компактній формі, привабливому зовнішньому вигляду, легкості у використанні, гарними захисними особливостями і низькому шуму, він може використовуватися в           хімічній, машинній індустрії, для фарбування і декорування, автоматичних систем контролю й інших областей, де може використовуватися компресор.

2. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ Й ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ

Рис. 1

1) Компресор    2) Двигун    3) Однобічний клапан    4) Вихлопний клапан

5) Ресивер    6) Вихідний клапан    7) Індикатор тиску    8) Перемикач тиску

3. ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

4. ПІДГОТОВКА ДО ЗАПУСКУ

1) Місце, де буде розміщатися робочий компресор повинне бути чистим, сухим і добре провітрюваним.

2) Використовуйте напругу з коливаннями +/- 5% від номінального.

3) Рівень масла повинен бути в області червоної відмітки.

4) Тип масла, що рекомендує, SAE30 або L-DAB100 при температурі більш ніж 10гр.С, і використайте SAE10 або L-DAB68 при температурі нижче 10 гр. С. Не рекомендується використовувати при температурі нижче 0 гр. С.

5) Відкрийте вихідний клапан, помістіть кнопку перемикача тиску в позицію ON (мал.2). Дозвольте компресору попрацювати вхолосту 5 хвилин, для того,   щоб упевнитися в оптимальному змазуванні рушійних частин.

Рис. 2.

5. РОБОТА Й РЕГУЛЮВАННЯ

1) Компресор при нормальній роботі контролюється перемикачем тиску. Він зупиниться автоматично, якщо тиск підніметься до максимального свого рівня й перезапуститься, коли тиск опуститься до мінімального свого рівня. Номінальний тиск установлений виробником. Не змінюйте цих параметрів. Як тільки двигун відключиться, то компресійне повітря в трубі нагнітання повинен вийти через вихідний клапан під перемикачем. Це оптимальний параметр для нового запуску, інакше двигун може ушкодитися. Номінальний тиск може регулюватися за допомогою повороту регулювального болта перемикача (Рис. 3).

2) Вихідний тиск компресійного повітря може регулюватися за допомогою регулювального клапана. Відсуньте кнопку регуляційного клапана й поверніть її по годинній стрілці або проти годинної стрілки, для того, щоб збільшити або понизити тиск (рис 3).

3) Якщо компресор працює, і його необхідно зупинити, просто поверніть перемикач тиску в позицію OFF.

Рис. 3

6.ОБЕРЕЖНІСТЬ

1) Зніміть кришку й встановить щуп і повітряний фільтр перед тим, як запустити компресор (мал. 4)

2) Ніколи не від'єднуйте ніякі частини в той час, як компресор перебуває під тиском.

3) Ніколи не встановлюйте й не знімайте ніяких електричних частин якщо вилка перебуває в розетці.

4) Ніколи не регулюйте запобіжний клапан недбало.

5) Ніколи не використовуйте компресор у місці, де вольтаж занадто низький або занадто високий.

6) Ніколи не висмикуйте вилку з розетки, якщо хочете зупинити компресор, просто поверніть перемикач у позицію OFF.

7) Якщо клапан, що послабляє, не працює, коли компресор зупинився, то необхідно перевірити двигун відразу, оскільки це може привести до поломки двигуна.

8) Мастило повинно бути чистим, і рівень його повинен бути на належному рівні.

Рис. 4.

7. ОБСЛУГОВУВАННЯ

1) Почистіть картер та замініть мастило через 10 перших годин роботи.

2) Перевіряйте рівень масла щодня перед початком роботи й при необхідності замініть його. (мал. 5)

3) Відкривайте зливальний клапан наприкінці робочого дня.

4) Необхідно прочищати повітряний фільтр і запобіжні клапани кожні 120 робочих годин.

Рис. 5.

8. НЕСПРАВНОСТІ ТА ЇХ РІШЕННЯ

ПРОБЛЕМА

ПРИЧИНИ

РІШЕННЯ

Двигун не обертається, або його рух занадто повільний, або він стає гарячим

- Невідповідний вольтаж

- Подовжувач занадто тонкий або довгий

- Проблема з перемикачем тиску

- Проблема у двигуні

- Проблема компресора

 

- Перевірте мережу

- Замінить обмотку

- Замінить або відремонтуйте

- Замінить або відремонтуйте

- Перевірте й відремонтуйте

 

Проблема в компресорі

- Рушійні частини           згоріли через недостатнє змащення

- Рушійні частини зламалися через влучення в них сторонніх частин

- Перевірте підшипники, з’єднувальний                  провід, поршень, кільце поршневе й замінить при необхідності.
Незрозумілий шум або вібрація

- Послабилися           сполучні частини

- Сторонній предмет потрапив усередину компресора

- Зносився поршневий клапан

- Зносилися сильно рушійні частини

- перевірте й затягніть - перевірте й почистить

- замінить на більш щільну прокладку

- полагодить або замінить

Недостатній      тиск     або продуктивність низька

- двигун крутиться занадто повільно

- засмічений          повітряний фільтр

- послабився          запобіжний клапан

- ушкоджена прокладка

- плата клапанів ушкоджена, наліт   карбоновий спостерігається

- поршневе кільце й циліндр зношені

- перевірте й відрегулюйте

- почистить або замінити картридж

- перевірте й відрегулюйте

- перевірте й відремонтуйте

- перевірте й замінить

- замінить й почистить

- полагодить й замінить

Перенасичення змащенням

- рівень масла занадто високий

- поршневе кільце й циліндр зношені

- відрегулюйте рівень масла по необхідній мітці

- перевірте й почистить

- полагодить або замінить

 

facebook twitter

ТМ "FIAC"

Предыдущие статьи